Anna mun olla läski!!

Halusin tässä nyt jakaa teidän kanssa jotain.. Kuten otsikosta voi päätellä, eilen kävi pieni retkahdus.. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä oli toinen kahdesta överimättöpäivästä vuodessa, nimittäin Super Bowl. Huomasi kyllä että dieetti oli tehnyt tehtävänsä, kun ei vaan maistunut enää suklaa ja juustonaksut. Noh.. Eilen olin menossa päikkäreille keittiön kautta, ja siinä sitten totesin Petrille, että "otan vaan yhden juustonaksun ja meen sitten".

Niin. Yksi juustonaksu. Alla mun ilme jonka Petri näki kun tuli mua vastaan eteisessä.. 


Käännyin takaisin keittiöön häpeissäni ja posket täynnä juustonaksuja, ja perästä kuuluu vaan että "tais olla yks ISO juustonaksu".. Ajattelin sitten laittaa hieman lisää vettä myllyyn, ja huusin jääkaapin kulman takaa suu täynnä: 

"ANNA MUN OLLA LÄSKI!"


Myönnän, vaikka sen itse huusinkin, niin molemmilla oli naurussa pidättelemistä niin kauan kun sain ne naksut nielaistua.. :) Onko teillä ollut tällaisia pieniä koomisia retkahduksia?

Kommentit

  1. :-D Mahto kuulostaa aika koomiselta ku ton huus suu täynnä juustonaksui :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo :D Ollaan sitä naurettu vielä jälkikäteenki :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit