Tulevaisuuden pelot


Koska treenikausi alkaa huomenna, halusin kirjoittaa siitä mitä pelkään tulevaisuutta koskien. Mä olen siis yrittänyt tiputtaa painoa muutaman kerran tässä parin vuoden ajan, ja kaikkina kertoina multa on loppunut motivaatio kesken. Silloin kokeiltiin treenata kotona. Sitä kesti aina ehkä viikon, ja sitten lopahti. Mun motivaatio katos ihan täysin.

Nyt mulla on mahdollisuus päästä kuukaudeks salille, ja halua käydä siellä. Vaikka lähden nyt treenaamaan kuukaudeks aika luottavaisin mielin, niin silti mulla on sisimmässäni pelko epäonnistumisesta.

Mitkä ne pelot sitten on:

Mitä jos tuloksia ei tule, tuntuu että teen turhaa työtä ja lamaannun? 
Mitä jos tuloksia tulee, mutten pysty ylläpitämään niitä?
Mitä sitten kun kampanja loppuu ja ei pääse enää salille?
Miten mä sitten ylläpidän treeniä, jos motivaatio lenkkipolulle lopahtaa ja kesää ei näy? 

No, vain aika näyttää. Onneksi mulla on kuitenkin vierelläni ihminen joka tsemppaa mua salilla sekä kotona, ja sanoo suoraan jos huomaa lipsumista. Eli toisin sanoen, nyt heitetään pelot nurkkaan ja lähdetään avoimin mielin kohti uusia haasteita!

Onko teillä ollut pelkoja epäonnistumisesta? Jos on, niin minkälaisia?


Kommentit

  1. Ai onko ollut pelkoja epäonnistumisesta? Mistähän sitä oikein aloittaisi... Lista on nimittäin pitkä. Kyllä, joka päivä sitä pelkää että palaa joskus yli satakiloiseksi. Joka päivä tulee pohtineeksi että mitä jos jotain tapahtuu, katkaisen jalkani? Joudun sairaalaan? Jään yksin? Mutta näiden kanssa pitää oppia elämään. Yritän olla optimistinen, vaikka joku pieni pessimistinperkele mussa silti asustelee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sisäinen pessimistiperkele on kyl sellanen joka kummittelee koko ajan :D Mitenkähän sellasesta pääsis eroon? :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit