Jatkuva jano treenata

Mä en tajua mikä siinä on, mut vaikka eilen tuli treenattua jalkoja, niin silti kun Petrin kello soi aamulla, niin hypin sängyn päädyssä tasajalkaa että "mennäänkö salille!? mennäänkö salille!?". Vaikka sovittiin että tällä viikolla käydään vain kahdesti tulevan Tukholman viikonloppuristeilyn takia, niin silti haluan lisää! Vaikka lihaksiin sattuu, haluan treenata lisää. 


Johtuisiko se siitä, että kuntosalikortti on voimassa vain kuukauden, ja pää sanoo että pitää ottaa kaikki irti. Vai johtuisko se siitä että nyt kun on päässyt tutustumaan laitteisiin ja huomaa sen vaikutuksen, niin se jano ei vaan lopu? 

Aina salin jälkeisenä päivänä mun pää sanoo että "mä tiedän että mä pystyn parempaan, ja mä haluan näyttää sen itselleni". Okei, mä tiedän että tässä ei ole kun melkein viikko takana ja että tilanne voi muuttua vielä, mutta silti. Mielummin janoan lisää kuin istuisin kotona masentuneena hokemassa itelleni että "ei se kuitenkaan mitään auta". AUTTAA SE! Jos ei auttais, niin miks mä tunnen sen lihaksissani?


No, täytyy kuitenkin nyt pysyä aisoissa ja noudattaa lepopäiviä. Oon lähteny maanantaina todella pohjalta liikkeelle, eikä vielä ole päättömän treenin aika.

Onko teillä ollut ongelmia hillitä itseänne ja treeninhimoanne, vaikka pitäis levätä?

Kommentit

  1. Hmm no joo, mutta kannattaa silti pitää ne lepopäivät. Ne on ihan korvaamattomia. Kropan täytyy saada palautua kunnolla, jotta se voi myös kehittyä. Vaikka tämän sä varmaan tiesitkin :D

    VastaaPoista
  2. Miks et vloggaa enää sun PlainJane kanavalla? Viime videosta on niin kauan aikaa.... Olis kiva kuulla kuulumisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Kyllä mä vielä vlogailen, silloin kun inspistä ja motivaatiota löytyy :) Uskon että aika pian tulee taas uusi video! :)

      Poista
  3. Onpas sinulla kaunis ja selkeä blogi! Juu, ja kyllä, on vaikeuksia toisinaan pitää lepopäiviä, mutta kun rytmittää viikon mielessään jo vaikka edeltävänä sunnuntaina treenien osalta kalenteriin, niin ne huilit on helpompi pitää. Vähintään yksi täysin treenitön päivä pitäisi viikossa olla, ihan huippu-urheilijoillakin. :) Tsemppiä kuntoilun aloittamiseen!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa treeni-intoa! Ja kivan näköinen blogi. Lueskelin pari postausta ja ilmeisesti olet vasta aloittanut kuntosaliharrastuksen. Onnittelut parhaan harrastuksen valitsemisesta ever ;) Toivottavasti into jatkuu ja tlokset puhuu puolestaan! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit